david + freddeh! ♥

heejsan!
i fredags åkte jag och alla de som hade arrangerad Midnight Music till Gävle för att käka lite finmat och kolla på bio! Gick på restaurangen Helt enkelt och åt Robban's special, asgött! :)
Efter det sprang jag och Mikaéla och köpte en stav till min percing eftersom gängorna på min gamla
hade blive helt slut.. 99 spänn! SÅ JÄVLA SJUKT DYRT!
Köpte ett par skor också, kängor! :)
Sen sprang vi till bion och kollade på En gång i Phuket med hela gänget.
Filmen får 7,5/10!
I lördags kom Fredde hit runt 10 tiden och då var vi med David!
Åkte hem till mig och drygade sen drog vi in till stan och gick på donken ( som vanligt )
Träffade Evelina och var i stan sen drog jag och älskling hem och kollade på Paranormal Activity 3, aasläskigt ju!
Idag så har man bara chillat! Spöade älskling i snöbollskrig igen, hihi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0