Midnight Music!

Hejsan!
Igår var det Midnight Music, ett arrangemang som jag och några till hade gjort och det gick KANON!
Hade sovit över hos pojkvännen och vi hann missa bussen, lifta, tappa piercingkulan och köra fort in till stationen från Forsa på bara morgonen! Träffade David på Donken och vid halv 12 gick jag och Mickis till Verkstäderna där vi fixade inför kvällen och när det väl börjat så var det fullt med folk som kom! ca 300 pers kom dit och röjde!
Norlie & KKV, Newkid och Mange Makers öste som fan!
Vid halv 1 åkte ajg och älskling hem och däckade i sängen!
Men tack som fan till alla som gjorde kvällen! ♥
Bilde från kvällen!
Newkid!
Mickis, jag och Mange Makers!
Jag, David och Fredrik!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Puss i stjärta på newkid!

2012-01-31 @ 14:01:49
URL: http://mikaaaelaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0