dålig uppdatering, jag vet

Jag veeet att jag har varit dålig på att blogga på senaste
tiden men det är för att jag helt enkelt inte haft tid.
Har bott i hudik i två dagar nu och igår så tränade jag och
Mickis på våra DJ skills, gick asbra!
Idag mår jag inte så jävla bra asså, har asont i örat
efter att ha töjt från typ 4mm till 8mm och såklart så
mår man ju jätteilla på det...
Skönt att man har inriktning nu så att man kan chilla livet lite.
Idag åker jag hem till min lägenhet
och kanske hem till mamma och papa till och med men får se hur det blir men
det. Om jag orkar dvs.
Imorgon ska jag ha omprov på omprov... Jippie!
Jag är så jävla duktig på matte!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0